Agility dags=D

halloj!

idag blev det dags för agilityträning igen! det gick jätte bra för elita men mindre bra för mig och min handling! usch vad jag känner mig dålig när man kommer till den biten. det är helt sjukt att elita gör som jag säger fast än att jag gör totalt fel! och när jag inte ens förstår vad jag själv gör! så jag är så stolt över henne! vi körde en lagom svår bana som hade sina små svårigheter. på fredag så blir det ju träningstävling nere vid stallet som jag anmälde oss till i sista sekund! visste ju inte om man fick ha med löptikar eller inte.... men som tur var så fick vi va med så nu får vi bara se hur de kommer att gå! det är två deltävlingar så det kommer att bli en till tävling den 7 november så jag anmälde mig till båda!! bra träning tills i sommar när vi ska ut och tävla så mkt som det bara går! och som jag har råd till;P och så berättde Bea att det skulle vara nån inofficiel tävling på luciadagen som jag får se om man kanske kan dra iväg på:) vill ju verkligen att det ska gå bra i sommar!!! måste komma ihåg att kolla när vi har vårt KM på sgbk! vill verkligen försöka att få va med där!! skulle faktist kunna åka hem bara för att få va med på KM:et!! missade ju förra året så!! men men de får vi se hur det blir med de!!


lite bilder från skogspromenaden i lördags tillsammans med tina&nicca och li&ebba=D

























hej hopp från oss i 7H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0